PokerStars forsøger sig med ny Twitter-kundeservice

Pokersider får ofte høvl for dårlig, langsom og til tider svært tilgængelig kundeservice, og det har nu fået PokerStars til at forsøge sig med et nyt våben i kampen mod dårlig support. PokerStars åbnede nemlig – som den første pokerside nogensinde – for få dage siden op for muligheden for, at sidens brugere kunne kontakte pokergiganten igennem det sociale medie Twitter.

Selvom Twitter-supporten har nogen helt åbenlyse begrænsninger, så synes det alligevel som et interessant initiativ. Henvendelserne kan jo som bekendt ikke være længere end 140 tegn, ligesom al kontakt mellem kontoen ‘StarsSupport’ og twitter-brugerne kan ses af andre. Derfor dur det naturligvis ikke at offentliggøre personlige oplysninger på det sociale medie, og det sætter en stopper for at løse problemer omhandlende for eksempel ind- og udbetalinger. Til gengæld vil der hurtigere dukke svar op på især tekniske spørgsmål om klient og software, ligesom brugerne kan få hjælp til akutte problemer med turneringer eller cashgames.

PokerStars har tidligere haft stor succes med at melde ud om servernedbrud eller tekniske problemer på platformen, men det er som sagt første gang man forsøger sig med egentlig kundesupport. Forsøget blev skudt i gang midt i sidste uge, og skal foreløbigt løbe i en prøveperiode på én måned. Herefter vil man sammen med de kunder, der har benyttet sig af tilbuddet, evaluerer om det skal fortsætte fremadrettet.

Du kan finde PokerStars Support-brugeren her.